|
چک کردن ایمیل های یاهو ، جیمیل ، هات میل با این ابزار ![]() Mozilla Thunderbird نرم افزاری جدید از شرکت موزیلا است این نرم افزار یک نرم افزار مدیریت ایمیل محسوب میشود این نرم افزار هیچ محدودیت برای سیستم عاملهای مختلف از جمله ویندوز ، لینوکس و مکینتاش ندارد و کاملا Open Source است شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که پستهای الکترونیکی خود را سروسامان ببخشید و بتوانید آنها را کاملا پوشه بندی کرده و هر پست را درون یک پوشه قرار دهید از دیگر ویژگیهای این نرم افزار قابلیت سرچ کردن در میان ایمیل ها است که خود شامل ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز هست که تمامی سرچ ها در پوشه ای Save کرده و در سرچ های بعدی شما از انها کمک میگیرد همچنین این نرم افزار یک find bar در اختیار کاربران قرار میدهد دقیقا به مانند find bar مرورگر موزیلا فایرفاکس که به شما در جستجوی سریع کلمه ای خاص کمک شایان ذکری میکند همچنین شما میتوانید پستهای الکترونیکی خود را TAG گذاری نمایید و آنها را از لحاظ اهمیت دسته بندی نمایید امکان جالب توجه دیگری که این نرم افزار به شما ارائه میدهد نشان دادن پستهای الکترونیکی خوانده نشده (unread messages) در هر پوشه است این نرم افزار راهی مناسب و بسیار امن در جهت ارتباطات شخصی و مهم شما است. ویژگیهای این نرم افزار 1. قابلیت Open Source بودن آن که خود یک ویژگی منحصر به فرد برای افراد متخصص است 2. قابلیت مدیریت کامل پست الکترونیک شما 3. قابلیت پوشه بندی جزء به جزء پستهای الکترونیکی 4. قابلیت سرچ کردن در میان پستهای الکترونیکی ذخیره کردن سرچ ها برای کمک گیری از آنها در دفعات بعد 5. قابلیت TAG گذاری پستهای الکترونیکی از لحاظ اهمیت 6. قابلیت نشان دادن پستهای الکترونیکی خوانده نشده (unread messages) در هر پوشه به صورت مجزا 7. قابلیت آگاه کردن شما از ایمیلهای جدید به صورت یک Taskbar با عنوان و خلاصه مطلب 8. قابلیت اضافه کردن Add-ons و تم های مختلف برای نرم افزار 9. امنیت بسیار بالا در ارتباطات 10. قابلیت شناسائی ایمیل های بی ارزش و اعلام آن 11. قابلیت دسترسی آسان به سرویسهای ایمیل Web Mail Services 12. قابلیت آپدیت اتوماتیک 13. رایگان بودن نرم افزار دریافت فایل دریافت از لینک کمکی حجم : 6.45 مگا بایت برچسب ها: نرم افزار رایگان ، دانلود ، ابر ، tag ، tagg ، before ، free ، freedl ، google ، yahoo ، messagner ، spam ، weblog ، عکس ، آشپزی ، اس ام اس تبریک تولد ، .عکس ، عکس بنز ، فروش dvb ، nikbazar ، تصاویر gif ، عکس های گرافیکی ، ملکه زیبایی جهان ، سایت تابناک ، تکامل انسان ، نجات غریق ، کودک آزاری ، مقالات برق ، کلیپهای خفن ، پروین دولت ابادی ، کتابهای الکترونیک ، دانلود آهنگهای قدیمی گوگوش ، دانلود اهنگ قدیمی ، دانلود مرضیه ، دانلود فیلمهای قدیمی ، رادیو گلها ، صدای شاملو ، کارول سماحه ، عکس بچه ها ، parsa pirouzfar ، عکس با زیگران ، عکس های عروسی یانگوم ، عکس از سپیده ، mrtmusic ، ابرو گاندیش ، عکسهای عروسی ، عکسهای آزاده صمدی ، مهستی ، ماشین عروس ، nansi ajram ، تیم پیروزی ، mss ، خانه ما جام جم ، clip mobile ، عکسها ، الهام چرخنده ، دانلود هلو ، skystar2 ، ریوایوژن ، persian geraphic ، صادق قطب زاده ، لاریجانی استعفا ، مستند فقر و فحشا ، عکس های بامزه ، total ، sms عاشقانه ، الگوریتم ژنتیک ، lcd گرافیکی ، مدار1 ، داستانهای خفن ، کلیپ خارجی خفن ، کلیپ ، لینک باکس ، کتاب های pdf ، زندگی نامه پروین دولت آبادی ، دانلود حمیرا ، filmhavayetaze.blogfa ، فروش امپراتور دریا ، فیلم امپراتور دریا ، سریال افسران پلیس ، الهام حمیدی ، عکس لعیازنگنه ، عکسهای لعیا زنگنه ، یانگوم عکس ، عکسهای دیدنی ، نامه به خدا ، شکار ، خوشمزه ، سریال پرستاران ، ترفندستان ، عکس زنانه ، روزنامه استقلال ، روزنامه ی گل ، . ، abtin19862000.blogfa ، عکس خوانندگان عرب ، دانلود vplug ، اکانت راپیدشیر ، کارت dvb ، محمدرضاگلزار ، استعفا لاریجانی ، لاریجانی ، دانلود رقص عربی ، روابط دختر و پسر ، sms khafan ، استپ موتور ، سنسور رطوبت ، کلیپهای خفن ایرانی ، عکس ، دانلود کلیپ ایرانی ، کلیپ ایرانی ، سایت دانلود ، کتاب برای دانلود ، وزنامه ورزشی ، ایرج نوذری ، عکس های توپ ، عکسهای حمید عسکری ، لعیا زنگنه ، داستان ، بهنوش بختیاری ، کانال 3 ، عکس از خوانندگان ایرانی ، tradeatdubai ، امپراطور دریا ، تصاویر با کیفیت ، گرافیک ، گالری عکس ، وزارت اطلاعات ، لپ تاپ قسطی ، zeshtoziba ، اس ام اس سر کاری ، آموزش پروتل ، lm35 ، rfm12 ، 10kadeh ، جزوه مخابرات ، جزوه مدار ، دانلود کلیپ خفن ، عکس ایرانی ، کلیپهای خفن ، پروین دولت آبادی ، بزرگترین سایت دانلود کتاب ، دانلود کتاب داستان ، دانلود کتاب مذهبی ، سایت الکترونیک ، خرید سریال امپراطور دریا ، عکس بازیگران ، آهنگ خنده دار ، ماشین سواری ، تریستور ، دانلود کلیپ ، آهنگهای قدیمی مهستی ، دانلود فیلم کوتاه ، دانلود فیلم کازابلانکا ، کوچه بازاری ، دانلود سریال امپراتور دریا ، سایت روزنامه البرز ، عکس های هنگامه ، آهنگ اس ام اس ، جدیدترین ، تصاویر یانگوم ، تصاویر هنرمندان ، عکس عروسی ، دیدنیهای جهان ، دکتر شریعتی ، خلیج فارس ، عکسهای هندی ، sms سرکاری ، nancy ، nancy agram ، روزنامه های ورزشی امروز ، jjtv ir ، عکسهای مذهبی ، archive ، اس ام اس عشق ، جوک الیاس ، دانلود البوم جدید اندی ، عکس های یانگوم ، جواهری در قصر ، عکس های شده یانگوم ، قسمت 49 یانگوم ، تادلت بخواد عکس داره ، اس ام اس های عاشقانه ، جوک و اس ام اس های جدید ، tofel ، عکس گرافیک ، wallpapers ، نریمان ، داستانهای واقعی ، جوک و اس ام اس ، persian ، داونلود کتاب ، دانلود کتاب آموزشی ، دانلود اهنگهای ویگن ، دانلود آهنگهای افغانی ، دانلود فیلم با لینک مستقیم ، دریافت فیلم ، خلاصه سریال امپراطور دریا ، soo ae ، دختر ایرونی ، rambod javan ، عکس مهناز افشار ، عکس ها ، عکسهای زیبا ، عکس برای موبایل ، orazgan-j.blogfa ، کتابخانه های دیجیتالی ، ضربه مغزی ، سارا شاهی ، کلیپ زنانه ، jam jam iran ، عکس عروسی یانگوم ، مطلب طنز ، یانگوم قسمت48 ، بهنوش بختیاری عکس ، عکس های خوانندگان عربی ، جوک ، |
درباره رپرها | ||||||||||||||||||||
امیراردلان(نیم پندی) تهی ![]() حسین تهی * متولد 6 بهمن 1364 پیشرو رضا پیشرو ![]() نام:رضا نام خانوادگی:ناصری متولد:بهمن 1364 لقب:پیشرو ساکن تهران رضا ناصری یا همان پیشرو متولد بهمن ماه 1364 است.خیلی از سایت های مزخرف برای جمع کردن افراد وجالب کردن مطالب خیلی بلف می زنن ودروغ می نویسند که رضا چه جوری متولد شده که نمی دونم چی باید اسمشون گذاشت رضا هم مثل همه از پدر ومادرش متولد شده پس به شایعه وچرندیات توجه نکنید....پدررضا خیلی زود فوت می کنه و رضا اصلا اون رو یادش نمیاد. رضا تو ۲ سالگی مادرش با مردی ازدواج میکنه که پسری که به دنیا میاد علی داداش کوچیک رضا و ناتنیش میشه. بابای ناتنیش به خاطر سرطان خون سال ۷۶ از دنیا میره که مامانش مجبور میشه خونه رو بفروشه و به نظام آباد منتقل کنه. سال بعدش به خاطر فوت پدر خونه رضا ترک تحصیل میکنه و میره تو بازار برای کار. سال ۷۹ هم علی به دنبال رضا درسو ول میکنه و میره کلاس های آرایشگری که شاید بتونه به کمک عموش بره دبی آرایشگر بشه. رضا سال ۸۰ با کارای زیرزمینی رپ آشنا میشه و کم کم خوشش میاد ومیره دنبال کسایی که دارن اینکارارو میکنن ( اون زمان فقط سروش تو گرگان هژیر و شایان تو تهران رپ میکردن و ابلیس چند ماهی بوده که تو مشهد ...) اول رضا میره سراغ شایان و هژیر که بتونه با کمک اونا آهنگ بخونه که شایان و هژیر قبول نمیکنن و رضا با ابلیس که تازه اومده بوده تهران آشنا میشه وبا اون یه ترک با کیفیت خیلی پایین و شعر خیلی ضعیف مشترکا بیرون میدن . سال ۸۱ رضا کنار میزنه از رپ و دوباره میره سر کار تا سال ۸۲ که دوباره سر یه کل کلایی با دوستاش وارد رپ میشه و شروع به کار جدی کردن میکنه. سال ۸۳ یه ۶ تا ترک (با آهنگهای که از رپ خون های خارج بود ولی شعرش از خودش )بیرون می ده که فقط بین دوستاش پخش میکنه. این ۶ تا ترک تو خونه با میکروفون عادی ضبط شده بود هیچکس مطالب زیر از سایت شخصی هیچکس نقل شده متولد: 17 اردیبهشت 1364 · دانشجوی رشته مترجمی· غذای مورد علاقه: ماهی· رنگ مورد علاقه: مشکیبنام خداوند جان آفرین/ حکیم سخن بر زبان آفرین/ خیابونا با ما آشنان/ قدم هامون روشون موندگاره/ کی نفس بکشه یا که نه رسم روزگاره/ بچه ها تو خیابونن اما زیاد توش نمی مونن چونکه می دونن زندگی خیابونی چه خطر داره/ کسی نیست که بکس رو بر حذر داره/ قدم هامون چه سنگینن وقتی راه می ریم/ تریپ بکسمون رو همین جا می گیم/ قمه ها به کمر زیر لب این جمله رو می خونیم/ خدا تو جنگل آسفالت بگذار زنده بمونیم/ درخت های آهنی حیوون های انسان نما/ رسم شاخبازی رو تو خیابون می کنن روا/ بچه هامون هنوز مثل عشاق مستن/ نوک تیغه ها با این بدن آشنا هستن/ هنوزم بکس ما با مرامن/ می ذارن تریپ معرفت و برامن/ دارم برادری پاهاشو بینین تنۀ آهنین/ اما نیستش از جنس آدمی/ خون آریائی داره تو رگم جریان/ این واژۀ حیاته که هنوز داره شریان/ ایرانی زندگی می کنم ایرانی میمیرم/ وقت جنگ اسلحه تو دست می گیرم/ قمه ها به دستشونه شروع می شه رقص قمه/ معصومانه می رقصند هر چند هیجان کمه/ اینه تریپ ما...توی خیابونا... رپ «تریپ ما» از «هیچکس».
حدود دو سال پیش برای اولین بار رپ «تریپ ما» را شنیدم و آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد ساختار ساده و هم گامی موسیقی اصیل ایرانی بر ریتم جهانی هیپ هاپ، و ایجاد فضائی شهری بر آمده از فرهنگ جوانان و دسته های خیابانی تهرانی بود. دیدگاهی نو از هیپ هاپ که در میان موج تازه وارد رپ فارسی آن زمان که اکثراً تقلیدی و برگرفته از رپ آمریکائی بود، اثری مستقل و متفاوتی بود. این قطعۀ موسیقی با آوای ساز سه تار و همخوانی سنتی گروه کُر، جّوی سنگین و اصیل در پس زمینۀ آهنگ بوجود می آورد که جایگاه مناسبی برای ترانۀ «تریپ ما» خلق کرده است. تمامی این عناصر سوار بر ضرب و گام های هیپ هاپ به بیانی دراماتیک و ملموس درون-شهری رسیده اند. محتوا و کلام این اثر همراه با رپ برگرفته از زبان رایج محاوره ای تهرانی، بنیادی محکم و ترکیبی بسیار دینامیک ایجاد کرده که حس زندگی در تهران بزرگ را در آن براحتی بیان می کند. آنچه این آهنگ را یک حادثه موسیقائی فرامدرن می سازد، تلفیق فرهنگ خیابانی ست که با آوای ساز سه تار هویت سنتی و ایرانی خود را حفظ می کند و با ریتم هیپ هاپ مرزها را در هم می شکند و جهانی می شود.
«تریپ ما» با توجه به کمبودهای آشکار فنی و تجربی که در تنظیم آن شنیده می شود، اما بی تردید یکی از معدود آهنگ های رپ فارسی با بیان واقع گرایانه از زندگی خشن و شرایط غیر انسانی جوانان مقیم تهران است که از زبان «سروش لشگری» معروف به «هیچکس» به همراهی «مهرک» معروف به «Reveal» و تنظیم «مهدییار» آهنگساز جوان، ابراز می شود.
داستان در اینجا به پایان نمی رسد. به غیر از نمونه های متنوع از تجربه اندوزی های «هیچکس» که در طی 6 سال گذشته به بازار زیرزمینی رپ فارس ارائه شده و تمامی قطعاطی که از وی بصورت mp3 در اینترنت بجای مانده، چندی پیش آلبومی هم بطور غیرمجاز تهت عنوان «جنگل آسفالت» در ایران و از طریق Itune به بازار خارج از ایران ارائه شد. آلبومی که بی شک در بالا بردن معیارهای کیفی رپ فارس نقش بزرگی را ایفا می کند.
قبل از بررسی این آلبوم مایل هستم کمی تمرکز بر کلیت پدیده ای به نام «هیچکس» داشته باشیم. چرا که واژۀ «هیچکس» تنها عنوان یک رپ خوان با تجربه و با استعداد ایرانی نیست بلکه ایدۀ موسیقائی منسجم و هدفمندیست. مجموعه ائی از پدیده های مختلف که تمامیت فرهنگی پیوسته ای را بوجود آورده اند. به عنوان مثال می توان به انتخاب نام و یا عنوان «هیچکس» اشاره ای کرد و این سوال را مطرح کرد که چرا «سروش لشگری» نام مستعار «هیچکس» را برای لغب هنری خود انتخاب کرده است؟ در اینجا رابطۀ فرهنگی و مفهومی این واژه با فرهنگ هیپ هاپ است که قابل توجه است. با نگاهی دقیقتر بر واژۀ «هیچکس» متوجه می شویم که این اسم به خاطر بار معنائی که دارد یعنی همان «کسی نبودن»، هویتی اجتماعی-فرهنگی بخود می گیرد و بر می گردد به یکی از آداب ایرانی که «تواضع» نامیده می شود. در فرهنگ لغت عام فارسی به آن می گویم «خاکی بودن»، «زمینی بودن» که یکی از اصول خرده-فرهنگ خیابانی ایرانی یعنی «لوتی گری» بوده است. صفتی فراموش شده که کمتر در میان ما ایرانی ها امروزه رواج دارد.
عنصر دیگری که در موسیقی «هیچکس» نقش مهمی را جهت ایجاد هویتی درون-شهری بازی می کند شیوۀ خوانندگی و لحن و صدای «سروش لشگری» ست. اگر چه صدای خشن و دریدۀ او طبیعی و ذاتی ست اما این ویژه گی در کنار لحجۀ تهرانی اش وسیله ای برای بیان فرهنگ خیابانی و هر چه واقعگرایانه جلوه دادن درونمایه موسیقی او فراهم کرده است.
«هیچکس» نماد کیست؟ یک جوان تهرانی، شاید بی کار و یا کم درآمد که برای لقمه ای نان دائما در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شلوغ تهران در تلاش است. او در خیابان زندگی می کند، همانجا نفس می کشد و هستی خود را تجربه می کند. دوستانش خانواده اش هستند و خانه اش کوچه های تهران است. کوچه های شهری که نقش مویرگ های وجود او را بازی می کنند و به او هویت می دهند. شهری بی در و پیکر که مرکز تجمع میلیون ها ایرانی در رفت و آمد است. «هیچکس» نماد آن جوان تهرانی نامرئی ست که کسی او را نمی بیند و از وجود او خبر ندارد. کسی نه می خواهد، نه وقتش را دارد و نه اجازه دارد راجع به او بداند. «هیچکس» آن جوان تهرانی اصیلی ست که سخنگوی همۀ جوانان نامرئی و بیگانۀ شهر است.
...اینجا تهرانه/ یعنی شهری که/ هرچی که توش می بینی باعث تحریکه/ تحریکه روحت تا تو آشغال دونی/ می فهمی تو هم یه آدم نیستی یه آشغال بودی/ اینجا همه گرگن/ می خوای باشی مثل یه بره/ بذار چشم و گوشت رو من وا کنم یک ذره/ ... اینجا جنگل بخور تا خورده نشی/ اینجا نصف عقده ای اند نصف وحشی/ اختلاف طبقاطی اینجا بیداد می کنه/ روح مردم و زخمی و بیمار می کنه/ همه کنار هم فقیره و مایع دار خفن/ توی تاکسی همه می خوان کرایه ندن/ حقیقت روشنه خودت و به اون راه نزن/ روشن ترش می کنم پس بمون جا نزن/ خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم/ خدا پاشو پاشو نشو ناراحت از کارم/ کجاهاشو دیدی تازه اول کارم/ خدا پاشو من یک آشغالم باهات حرف دارم... بخشی از رپ «اختلاف» از مجموعه آهنگ های آلبوم «جنگل آسفالت».
آلبوم «جنگل آسفالت» اولین آلبوم کامل «هیچکس» می باشد. این آلبوم مجموعه ای ست پر محتوا و از لحاظ ترکیب موسیقی بسیار رسا و از لحاظ بنیاد ریتمیک اثری متنوع است. در مجموع کیفیت ضبط و تنظیم آثار از زاویۀ فنی و صدابرداری بسیار حرفه ای است و با توجه به شرایط و محدودیت های موجود در ایران از کیفیتی بالا و عالی برخوردار می باشد. در این آلبوم آن پدیده های ذهنی و حسی که ساختار اصلی را شکل می دهند، بیان چند بعدی هویت اجتماعی، فرهنگی و ملی درون- شهری امروز ایرانی ست که در ترکیب های بکر موسیقائی امروزی تصویری رنگی و چشم اندازی از حقیقت وجودی این جوانان را به نمایش می گذارد. این آلبوم بر آمده از وجدان آگاه جوانی ست که خود را و زندگی اجتماعی خویش را مانند گزارشگری به تصویر می کشد. گزارشی مستند از زندگی پر خطر و تنش های روزانۀ جوانان و تراژدیه روزمرگی نسل فراموش شده و منزوی که حتی در خیابان های شهر خود در کنار میلیون ها تهرانی دیگر بیگانه ای بیش نیستند. گزارشی از نسلی فراموش شده و خاموش اما سرشار از امید به فردای خویش.
«هیچکس» در آلبوم «جنگل آسفالت» در تلاش است تا بیان موسیقائی دگرگونه ای را در چهارچوپ سبک هیپ هاپ کشف کند تا بتواند رپ فارس را به عنوان یک سبک موسیقی مستقل در ایران به ثبت برساند و از این رو آزمایش می کند و به دنبال راه حل های نو می گردد. او می خواهد به نقطۀ تلفیق موسیقی ها و فرهنگ ها برسد و همزمان تضادهای روزانه نسلی سردرگم را مستقیماً از کوچه پس کوچه های درهم و آشفتگی خفقان آورش به تصویر بکشد.
پشتکار نوپردازانۀ «هیچکس» در تنظیم موسیقی اش باعث شده است که تامل بر آثار این آلبوم مانند سفری از میان انگاره ها و برداشت های ذهنی هنرمندی مردمی باشد. به عنوان نمونه در آهنگ «دیده و دل» که بر گرفته از بخشی از شعر باباطاهر است، «هیچکس» دربارۀ فقر و آرزوهای دست نیافتنی برگرفته از زندگی شخصی خود رپ می خواند. این آهنگ با ضرب ساز تنبک شروع می شود و بنیاد ریتمیک سراسر این قطعه را تشکیل می دهد که با نوای نی و آواز خوانی سنتی همراه است. این اثر تجربۀ تازه ایست و با موضوعیتی که در محتوای رپ آن وجود دارد و همچنین استفاده از ضرب و ترکیبات موسیقی سنتی، بی شک رپ فارس را به اوج قله های جدیدی ارتقاء داده است. «دیده و دل» به نوعی ادامۀ تجربی ایدۀ موسیقائی رپ «تریپ ما» ست که گونه ای آگاهانه تر و منسجم تر به خود گرفته است. در کنار آن رپ «اختلاف» دروازه های دیگری را می گشاید. این آهنگ یکی از پر احساس ترین، امروزی ترین و ملموس ترین آهنگ های رپ «هیچکس» است که به راحتی با مخاطبان خود ارتباطی حسی برقرار می کند. این قطعه با آوا و ملودی اضطراب آمیزی آغاز می شود که حس نگران کننده ای را در شنونده بر می انگیزد و در آمیزش با رپ «اختلاف» و قدرت بیانی استثنائی «هیچکس»، تهران در سرآغاز فاجعه ای مخرب به نقد کشیده می شود. یکی دیگر از آهنگ های جالب این آلبوم رپ «اون منم» است که با چیدمان بخش هائی از یکی از آهنگ های قدیمی «گوگوش» به همین نام ساخته شده. «هیچکس» در این قطعه خود را برای مخاطبانش می گشاید و از دوران کودکی و کمبودهای خود رپ می خواند. این آهنگ با خصوصیات ساختاری که دارد، بویژه استفاده از فن «نمونه چینی» (Sampling) در بخش هایی که از آهنگ و صدای گوگوش بر گرفته شده، می تواند رپ فارس را با مخاطبان جدیدی که موسیقی «پاپ» می پسندند آشنا کند. اما این واقعیت که رپ سنگین و اجتماعی «هیچکس» با نزدیکی به موسیقی «پاپ» می تواند آغازی باشد برای گذار وی از هنرمندی مردمی به سوی هنرمندی مردم پسند کمی نگران کننده است. با تمام اینها این آهنگ حس نستالژیک و غریبی را در شنونده بر می انگیزد و به نوعی نسل های قدیمی تر را با نسل جدید و تحول طلب امروز آشتی می دهد و این خود ویژگی منحصر بفردی است که در این آهنگ شنیده می شود.
آلبوم «جنگل آسفالت» مجموعه ای از 11 آهنگ رپ فارسی با ویژه گی های نو و گویاست، مانند رپ «زندان» و «قانون» که می توان تک تک آنها را از زوایای مختلف نقد و بررسی کرد اما شاید بهتر باشد که شنوندگان آگاه «هیچکس» خود نیز قضاوت های خود را داشته باشند.
موسیقی پردازانی که در تنظیم و تکمیل موسیقی این آلبوم با «هیچکس» همکاری کرده اند از جمله «مهدییار» است. او سازنده و تنظیم کنندۀ آثار «هیچکس» می باشد. آهنگساز جوان 18 ساله ای که با میزان ها و ترکیب بندی های موسیقی رپ آشناست و همچنین رابطۀ تنگاتنگ حسی او با فرهنگ و آوای موسیقی ایرانی و شرقی همراه با قدرت و بیان موسیقائی خلاقانه ای که دارد یکی از پایه های اصلی رپ «هیچکس» به شمار می آید.
هنرمند دیگری که با «هیچکس» همکاری هائی در گذشته داشته است و در این آلبوم هم وجود او کاملاً به گوش می رسد، رپ خوان ایرانی-انگلیسی تبار «Reveal» است. «Reveal» یکی از موسیقی پردازان جوان هیپ هاپ در صحنه های رپ زیرزمینی لندن به حساب می آید که به اعتقاد من همکاری و تاثیرات تجربی او تا حدی در بعضی از آثار «هیچکس» موجب تجلی آن نیز شده است. همکاری این رپ خوان که عموماً به زبان انگلیسی رپ می خواند یکی از دلایلی است که رپ «هیچکس» را بسوی جهانی تر شدن سوق می دهد.
موسیقی رپ «هیچکس» سخنان هنرمند یست امروزی که در زمان خود زندگی می کند. او آگاه از محدودیت ها و موقعیت هائی ست که جامعۀ ایران در برابر او نهاده است. او از همان سنت و فرهنگ تغذیه می شود، در آن رشد می کند، آنرا باور دارد و در آغوش آن متحول می شود. «سروش لشگری» با قدم نهادن در دنیای آزاد موسیقی جهانی و خلق زبان موسیقائی امروزی که با هنجارهای موجود جامعه شهری ایرانی همخوانی دارد، نقش آینه ای را برای انعکاس زمانۀ نسل خود و حقوق پایمال شدۀ آن ایفا می کند. «هیچکس» هنرمندی مردمی و دگراندیش است، چرا که در روزگار آشفتۀ ما، زمانی که عقاید ایستا جائی برای رشد و آگاهی و پیشرفت اجتماعی نمی گذارند، او بر می خیزد و زبان و وجدان آگاه نسل خود می شود. او با بهره گیری از زبان آزاد هیپ هاپ به جای تخریب آنچه که باقی مانده از آن پاسداری می کند و خلاف جهت جریان رایج عوام پسندانه روز حرکت می کند. «هیچکس» بدون شک در دوران نابودی ارزش های انسانی و آداب برتر پارسی سنت شکن است، چرا که حافظ ته مانده های آن است شماره رپرها سروش هیچ کس : ۰۹۳۵۴۲۳۱۴۳۴ رضا پیشرو : 09126275862 حسین تهی : 09329510111 سینا نرگال : 09125342749 سامان فینچر : 09125342749 بابک تیغه : 09122276501 امیر تتلو : 09123702067 نیما فایتر : 09352521113 پارسا دیاکو : 09121395668 شاهین فلاکت : 09329169569 حسام استپس : 09122796320 پارازیت : 09111544572 سعید توپاک : 09125879347 داریا :02177459712 علیش مس : 09121253788 افشین یار2 : 09123434763 آهورا : 09122347680 کامی ام سی : 09122503820 بیباک : 09126543287 حامد : 09163076761 حسین ابلیس : 09156437687 ساسی شیدی : 09124617732 نوشته شده توسط فرنوش در 1:21 بعد از ظهر | یک نظر /span>>/> پنجشنبه 8 مرداد1388 زندگینامه ها
زدبازی ![]()
زندگینامه بهرام بهرام ![]()
متولد : نیمه ی دوم بهار 67 در میدان رسالت تهران البته میگن به قیافمم بیشتر میخوره
یاس یاس ![]()
زندگی نامه یاس : در سال 1982 میلادی در تهران متولد شد . یاس اولین بار در سن 16 سالگی شروع به گوش کردن به موزیک های رپ کرد وقتی که پدرش می خواست از سفر تجاری از آلمان بازگردد ، برای او آخرین سی دی های " توپاک " و دیگر خواننده های هیپ هاپ را می آورد . |
|