فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

چه زبون ماهی!

   

اگه دنبال عکسهای باحال-اخبار ورزشی روز-دانلود بهترین نرم افزارهای هک ومهندسی و بازی و.. 

سخنان بزرگان-آشپزی-شعر وشاعری-حرفهای عشقولانه اس ام اس و جک و هزاران مطلب دیگه هستید 

 و اگه میخواهی وبلاگ یا سایتت رو رایگان تبلیغ کنی یا اگه میخواهی با یه سایت تبادل لینک داشته باشی و یا تو یه قسمتی مدیر یا معاون بشی همین الان برو به:

 به این سایت برید: 

 

www.zavyeh.com 

نظرات 2 + ارسال نظر
کیوان جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://loveblog.zet.ir

با سلام و عرض خسته نباشید .
دوست گلم وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
منم یه وبلاگ دارم ، هر روز مطلب جدیدی بهش میزنم . امروز داشتم همین طوری توی وبلاگ های ایرونی میگشتم تا این که به وب تو رسیدم وبت همه چی داره و میشه گفت که یه وبلاگ کامل هستش !!!
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد و خیلی تونستم ازش استفاده کنم ،میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی در آمد خوبی داشته باشی
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم (چون الاناست که کارت اینترنتم تموم بشه و توضیح زیادی داره گفتم حالا وقت است بهت میگم).
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
باز دید من روزانه بین 20 الی 50 نفر (متوسط) هستش و با این بازدید ماهیانه تا حدود 90 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2-3 هفته هم اصلا به اینترنت نرفتم ولی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم ازش یه جورایی استفاده کردم .
منتظرم اگه خواستی بیا هم یه سری بهم بزن و هم بهم بگو تا بیام بهت به طور کامل یاد بدم .
راستی نظرت رو هم درباره ی وبلاگم برام بنویس

محمد باقر بهمن شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.bahman93.tk

سلام چی حال دارید
صحت مند باشید
وبلاکم آپدیت شد
خدا حافظ و نگهدار همه مسلمانان جهان ..
محمد باقر بهمن -کابل-افغانستان
info@bahman93.tk
http://www.bahman93.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد